Horgolj pólófonalból!

Bármitartó

Bármitartó

Az első saját kollekcióm

Vigyázat! A függőségveszélyt újabb fokozatra kapcsoltam!

2017. július 14. - Bármitartó

Imádod a pólófonalat? Imádod a horgolást? Akkor ettől teljesen odáig leszel! A pólófonalas technikákba évekkel ezelőtt szerettem bele, a Bármitartó kosárkáimat már ismered. Nagyon szeretem őket elkészíteni otthonra, ajándékba, megrendelésre. Szeretek együtt tervezni a vevőimmel, közösen álmodjuk a fonalat a térbe. Egy nap azonban megállt a munka egy pillanatra a kezemben, és egyszerűen továbbálmodtam. Így született meg az első önálló kollekcióm. Egy olyan terméket találtam ki, amit más még nem használt ebben a formában. Ez már több, mint Bármitartó, több mint egy egyszerű horgolt kosár. A fa alap, amit felhasználok egyedi tervezés, csak nekem van ilyen. És a jó hír, hogy neked is lehet! 

19601333_1233728650070555_2876672803686925681_n.jpg

Ez az álmom Wood Stitch Collection néven vált valóra. A kollekció különböző formájú és méretű fa alapokból áll, amiket körbehorgolhatsz és teljesen egyénivé varázsolhatsz. Minden technikát alkalmazhatsz rajta, amit a fa elbír, a fantáziád szab csupán korlátot.

A Wood Stitch Collection tagjait beszerezheted azonnal az online boltomban. Nézd, itt a link hozzá! --> Meska

Mielőtt azonban még horgolótűnek ugranál, mutatok még valamit! szinte adta magát az ötlet, így ajándéktárgyakat készítettem, amiket horgolni imádó barátodnak, rokonodnak adhatsz! Szerintem viccesek, bárki otthonában jól mutatnak. 

19430170_1228864880556932_4914485112061203887_n.jpg

 

Ezeket is megtalálod a meska boltomban. Hihetetlen gyorsan fogynak, úgy tűnik, sikerült tényleg vicces feliratokat találnom! Nézd meg a többit is, ide kattints!

Nagyon szeretném látni, hogy Te mit készítesz ezekből az alapokból! Kérlek, küldd el nekem az eredményt! :)

Jó horgolást,

Üdv,

Eszter

18280960_1486402068078464_320602389_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barmitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7512654117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása