Horgolj pólófonalból!

Bármitartó

Bármitartó

A pólófonal az én Windexem

2018. július 15. - Bármitartó
Most biztosan azt kérdezitek, hogy mi ez az izé a képen?

por.jpg

Hát elmondom, mert egy csuda felismerésre jutottam ma: a pólófonal univerzális.
Olyan nekem, mint a Bazi nagy görög lagzi című filmben Portokalos papának a Windex.

Mindenre jó!

windex.jpg

Nálunk gyakran pólófonal kerül ajándék kötöző szalag helyett a csomagokra.

1_8.png
Egy kukásmellényeket is megszégyenítően UV-narancssárga gombolyagból pedig, amit másra nem tudtam használni, remek ideiglenes lézerpálya lett a lakásban.

lezer.jpg

a kertben paradicsom kötözéshez is kiváló segítségem volt idén, a minap pedig a gyerekem, akit kevés dolog köt le huzamosabb ideig, órákig eljátszott a medencében pár darab 10 centis darabbal.

Lett belőle polip pajti, kalóz, gyűrű, hajó és halászháló a kis víz alatti fantázia világában :)

Ma viszont a pólófonal megmentett.

Megmentett attól, hogy tényleg szétrobbanjak az idegtől.
Van nekünk egy porszívónk. Eddig semmi különös nincsen ebben, nyilván mindenkinek van otthon.

De a mienk különleges. Egyedisége abban rejlik, hogy különlegesen utálom. Nem a porszívózást, hanem magát a készüléket.

Pár éve jó szokása lett, hogy használat közben random módon kitépi a konnektorból a zsinórt, néha pedig ezt olyan mesterien műveli, hogy még az áramot is levágja hozzá. Szóval nem kis kihívás nálunk takarítani :)

Elküldtem szervizbe, ahonnan azzal kaptuk vissza, hogy a hibát náluk nem tapasztalták, semmi baja. Öhöm... Örömmel befognám a szervizes kollégát hozzánk egy alapos takarításra, és kíváncsian nézném, hogy hányszor hangzik egy a szájából a @12##87=@. A karakterek helyére mindenki szabadon gondoljon valami szépet...

Megunva a megpróbáltatásokat vételeztünk egy akkumlátoros álló verziót, akivel már jóval barátibb lett a viszonyom, szinte már szerelmes is lettem belé.

Sajnos a napokban őt is gyógykúrára kellett küldenem (értsd: irány a szerviz), így megint előkerült a kamrában porosodó ex-porszívó.

Itt maradtam ezzel a zsinórbehúzós, káromkodásra kényszerítő, áramlevágós batárral, meg a szekrények alól orvul figyelgető porcicákkal. Belülről sírtam...

Majd jött a felismerés!

No nem tőlem, hanem kedves sógornőmtől származott a remek ötlet, hogy valamivel fizikailag akadályozzuk meg a zsinór visszahúzódását, így nem végzem agyban a Lipóton minden egyes takarítás után.

Majd a férjem kitalálta, hogy tuti jó lesz arra a pólófonal. A képen egyébként  ő van, ahogy elmélyülten próbál magic ringet horgolni. (Jelentem sikerült neki!)

17103633_1415110425207629_8406481771269662933_n.jpg
Szóval MacGyver módjára pikk-pakk készített egy jó kis pólófonal bumszlit a zsinór végére, ami 10 másodperc alatt egyszerűen megoldotta a gondokat.

Engem megmentett legalább 18 db B+ kimondásától például (nem vagyok ezekre a szakszavakra büszke egyébként, de néha mindenkiből előtörnek ezek az univerzális, minden frusztráló helyzetre ráhúzható betű kombinációk szerintem).

Egy szó mint száz, a pólófonal az én Vindexem, és szeretem a családomat! <3

Amikor nyugodt vagyok, akkor pedig ilyeneket horgolok ám pólófonalból :)
Ha a képre kattintasz, akkor kopogtatni tudsz a csoportomba, hogy téged is megtanítsalak rá, hogyan csináld!

3_6.png

A bejegyzés trackback címe:

https://barmitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7614114183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása