Horgolj pólófonalból!

Bármitartó

Bármitartó

9 kérdés - 9 válasz a Bármitartó vásárlóitól

Brigi és az amigurumi szerelem

2020. február 06. - Bármitartó

A kezdetek óta foglalkoztat, hogy milyen is egy Bármitartós? Mi hajtja, milyen energiák késztetik újabb és újabb alkotások létrehozására, miért szeret pólófonalból vagy más fonalakból horgolni, mit jelent számára a kreativitás?

Ebből a kíváncsiságból táplálkozva indult el ez az interjú sorozatot, mellyel célom, hogy jobban megismerhesd a Bármitartó vásárlóit. Mert bizony sok félék, színesek, kreatívak és ötletesek. Van, akinek kikapcsolódás a pólófonalas horgolás, másoknak pedig komolyabb terveik vannak vele.
Ismerd meg őket, nézd meg, miket alkotnak, milyen más területeken tevékenykednek, mi minden foglalkoztatja őket.

A sorozat második részében Hart Brigit ismerhetitek meg, akinek a pólófonalazás egy jóleső kirándulás két kedves amigurumi figura között. 

img_1136.jpg

Eszter: Ha egy ismeretlennek pár mondatban össze kellene foglalnod, amit érdemes rólad tudni, akkor mit mondanál el neki?

Brigi: Hart Brigitta vagyok, 3 gyermek édesanyja. Korábban sokat olvastam, de a gyerekek miatt ez háttérbe szorult, vagyis a gyerekkönyvekre korlátozódik. 

Mikor a harmadik csemetével voltam állapotos, nem tudtam éjszaka aludni, így kellett valami új hobbi. Ekkor találtam rá a horgolásra.

Eszter: Mióta horgolsz, ki tanított meg rá?

Brigi: Ennek már lassan 3 éve, akkor kértem meg sógornőmet, hogy segítsen elsajátítani ezt az akkor még bonyolultnak tűnő technikát. Nála találkoztam először az amigurumi figurákkal. Azt hiszem, kijelenthetem, hogy azon a napon egy csodálatos világ tárult fel előttem. Soha nem gondoltam volna, hogy a kézimunkázás, pontosabban a horgolás ennyire ki tud kapcsolni, feltölteni, erőt adni a másnapokra. Az első figurám egy nyuszi volt, ami azóta is nagyobbik lányom kedvence, pedig nyeklik-nyaklik, két egyforma testrésze nincs, és köszönő viszonyban sincs a képpel, ami a könyvben szerepelt.

Eszter: Mit jelent számodra a kreatív alkotás?

Brigi: Számomra a mai napig hihetetlen, hogy tudok valamit készíteni, amivel örömet tudok szerezni. Hatalmas élmény látni az örömöt a kis arcokon! Persze ez nem „csak” az én érdemem, minden tiszteletem a tervezőké, akik lehetővé teszik, hogy ezek a kis csodák megszülessenek. A mai világban, amikor a túlkínálat miatt már szinte mindene megvan az embereknek, kimondhatatlanul élvezem, hogy valami egyedit tudok alkotni, hiszen ugyanabból a mintából sem tud két ugyanolyan figura készülni. Mindegyik egy kicsit más.

img_1165-4.jpg

Eszter: Miket szeretsz a legjobban készíteni?

Brigi: Először rengeteg figurát készítettem, majd kipróbáltam a pólófonalas tárolókat, táskákat, egy-két ruhaneműt (utóbbit kevesebb sikerrel, bár a sapkák elég jól mennek), de valahogy mindig visszatérek az amigurumihoz.

Eszter: Mutasd be a márkádat, kiknek és miért készíted a termékeidet?

Brigi: Családom és közeli barátaim unszolására először a saját Facebook profilomba töltöttem fel pár munkámról a képeket, majd innen jött az ötlet, hogy miért ne legyen nekik saját „otthonuk”, a Horgol-lak

Mivel inkább figurákat készítek, ezért a gyerekek a célközönség. Megrendelésre, és vásárokra is horgolom őket. Hogy miért? Igazából ez még mindig a hobbim, ahogy korábban is említettem, leírhatatlan érzés másnak örömet szerezni, főleg egy olyan dologgal, amit a két kezemmel készítettem, éjszakákon át, hiszen többnyire este, és éjjel horgolok, mikor már elcsendesedett a ház. Alkotni valamit, ami tetszik az embereknek, mindennél többet ér nekem. Korábban kézilabdáztam, ami csapatjáték, a korábbi munkahelyeim is inkább erről szóltak. Most azonban a magam ura lehetek, én osztom be az időm, nekem kell egyedül felelősséget vállalnom. Ezt a részét is szeretem, egy új oldalamat ismertem meg ezáltal.

img_1495.JPG

Eszter: Miért jó pólófonalból alkotni?

Brigi: Sokkal gyorsabban látszik az eredmény. :)

Eszter: Miért szereted a Bármitartó termékeit?

Brigi: Első pólófonalas kísérletezéseimhez Esztertől rendeltem a fonalakat. A facebookon találtam rá a Bármitartó csoportra, a videók keltették fel az érdeklődésemet, majd innen jött az ötlet, hogy készítek ajándékba néhányat. Kedvenceim a kis kiszerelésű gombolyagok, így több színt és anyagot is ki tudok próbálni.

img_1375.JPG

Eszter: Ha elképzeled magadat egy év múlva, akkor hol tartasz a terveidben?

Brigi: Szeretném, ha a környékünkön többen megismernék a Horgol-lakot. Nagy álmom egy kis fonalbolt, ahol a termékeim is megvásárolhatóak lennének.

Többed magammal alapítottunk egy horgoló klubot. Szuper közösség jött létre. Két jótékonysági horgolást is szerveztünk az év végén. Ezt mindenképp szeretném tovább folytatni, akár hagyományt is teremteni vele, hogy segíthessünk a rászoruló, vagy beteg gyerekeknek.

img_1262.JPG

Eszter: Hol érhetnek el a vásárlóid? 

Brigi: A facebook-on Horgol-lak néven vagyok megtalálható, illetve Dorogon van a közelünkben egy játszóház (Balaya játszóház, kávézó és fitness), ahol elérhető néhány termékem.

 

 Olvasd el a többi részt is!
Az interjú sorozat első részét itt éred el:
Lami, a festőművész

Ha pedig kíváncsi vagy, hogy mi mindent készíthetsz pólófonalakból akkor várlak szeretettel a Pólófonalazz velünk! facebook csoportunkba!

Ha már kedvet is kaptál hozzá, akkor válogass a Bármitartó webshop kínálatából. 

A következő bejegyzésig pedig ezeken a helyeken is találkozhatunk:

fb_banner.JPG

yt_banner.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://barmitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr715462590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása