Horgolj pólófonalból!

Bármitartó

Bármitartó

Állati jó horgolni!

2017. november 05. - Bármitartó

Nemrég olvastam egy gondolatot Müller Pétertől, miszerint "ha egyszer a kutyád elmondhatná, mi mindent lát, érez, hall és szagol benned, beleértve minden lelkiállapotodat, és a bajaidat, még tán a jövődet is, többé nem kellene pszichológushoz menned".

Azt hiszem, van ebben valami. Olyannyira, hogy, aki az életét megosztja egy kutyával, az biztos, hogy bizonyos értelemben teljesebb, egészebb, több lesz a kutyatartás örömeitől, felelősségétől és megpróbáltatásaitól is.

Horváth Szabinára - Állati Ajándék ez fokozottan igaz, mert rögtön három kutyussal osztja meg a mindennapjait :)

Nagyon örültem, amikor Szabina megkeresett az Adj egy óra! boldogságot kampány felhívása miatt, és közösen megalkothattunk ezt a sötétben világító kutyás boldogság órát. A fonal választásnál igyekeztem a visszafogottságra, így egy igazi kutyus színre esett a döntésem.

img_20171102_085943_533.jpg

Ismerjétek meg jobban alkotótársamat és az ő állati jó világát:

Bármitartó: Honnan jött az ötlet, hogy állatos ajándéktárgyakat készíts?

Horváth Szabina: Világ életemben nagy állatbarát voltam. Az a fajta, aki fehéregereket csempészett haza egy akváriumban, mert nem lehetett még kutyája :)

Néhány évvel ezelőtt, amikor először elindult a vállalkozás, még mindenféle ajándéktárgyat készítettem. Legyen az emberi portré, autó vagy virág. Amikor már volt egy kis ismertségem, dilemmázni kezdtem. Untam már a kocsikat, a motorokat, az emberi portrékat is. Ellenben a kutyás, macskás vagy lovas rendeléseknek mindig nagyon örültem!

Akkoriban találkoztam Vámos Robival (Táblácska) , és egy beszélgetés keretein belül megvilágosított: "-Miért ne csinálhatnád csak az állatos dolgokat, ha azt szereted?"

És valóban, megcsinálhattam, megcsináltam! Azóta is ezen a vonalon haladok, és ez boldoggá tesz!

Bármitartó: Milyen kézműves technikákkal szoktál dolgozni?

Horváth Szabina: Eleinte a kézi gravírozás volt a fő profilom. Autodidakta módon vettem egy gépet és használni kezdtem. Most már elmondhatom, hogy sok-sok éves gyakorlat van mögöttem. Az elkészített poharak, bögrék, korsók száma már 1500 db-on felül van.

Erre nem építhettem az egész vállalkozást persze, így szintén gondoltam egy nagyot, és így került képbe a porcelánfestés. Hobbi szinten hobbifestékkel festegettem már, de mindig zavart hogy érdemben nem voltak tartósak a munkáim. Ezért felkerestem egy kedves hölgyet, Ildikót, aki már gyakorlott volt a porcelánfestés világában, és aki nagyon sokat segített nekem :) Így ezek után megérkezett egy égetőkemence, valamint a porcelánfestést is komolyabb vizekre vittem. Azóta is ez a legnagyobb kedvencem! Fotó alapján is dolgozom, és igyekszem részletesen festeni.

Mindezek mellett dolgozom akrilfestékkel, olajfestékkel, pirográffal is, ha épp arra van szükség.

Bármitartó: Milyen volt fára dolgozni?

Horváth Szabina: Számomra természetes volt, hiszen magam is festek órákat vagy táblákat rendszeresen :) Ebben a projektben én leginkább azt vártam, hogy milyen lesz körbehorgolva ez az óra. Ez újdonság volt teljesen!

img_20171102_085943_552.jpg

Bármitartó: Kinek szeretnéd felajánlani a boldogság órát és miért nekik?

Horváth Szabina: Az órát a Retriever Rescue Fajtamentésnek szeretném felajánlani, rájuk esett a döntésem. Nehéz volt a választás, hiszen több fajtamentéssel és állatvédő egyesülettel vagyok kapcsolatban. Így végül, mivel magam is 2 csodás retriever gazdája vagyok, nekik szántam ezt az órát.

Bármitartó: Mire készülsz mostanában?

Horváth Szabina: Jelenleg minden energiámat a karácsonyi rendeléseknek szentelem. A legfontosabb hogy karácsonykor minden megrendelőm boldogan, izgatottan adhassa át az ajándékát. Ez a célom, mindig is erre törekedtem.

Bármitartó: Ha elképzeled magadat 10 év múlva, akkor mivel fogsz foglalkozni?

Horváth Szabina: Én saját magamat ebben a munkában találtam meg igazán. Teljesen más szakmáim vannan, és bármit vagy bárhol is dolgoztam életem során, ez mindig itt volt velem. Csináltam, még akár hobbi szinten is. A kreativitásom nem hagy nyugodni, és itt valóban kiélhetem magam. Nem fogom megunni, hiszen mindig kitalálok és tanulok valamit 

Szeretném ha 10 év múlva még több tudás lenne mögöttem, amivel még többet adhatok a megrendelőimnek.

Szóval ha rajtam múlik, találkozunk 10 év múlva is! 

 

Nagyon élveztem ezt a közös alkotást is, remélem nektek is tetszik ez a kezdeményezés, és kíváncsiak vagytok a következő boldogság órákra is! Van, amelyik már nálam van, meghorgoltam, néhányat pedig még várok vissza hozzám. Mindegyiket szeretem. Szeretem, ahogy az alkotótársaim gondolkodnak a világról és ez megjelenik az alkotásukban, szeretem, ahogy a kezeim között kapják meg az órák a végleges karakterüket, szeretem, hogy jó célokat szolgálnak.

Az adj egy óra boldogságot! sorozat előző részeit itt olvashatjátok:
Szabinát itt találjátok meg: Állati Ajándék
Ha alkotni támadt kedvetek (akár egy hasonló órát), akkor a WSC horgolható fa alapokat itt tudjátok megnézni.
18280960_1486402068078464_320602389_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://barmitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7613185072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása